Kika på vad vi håller på med idag

Helsebemanning AS är ett norskägt företag med huvudkontor i Lillehammer och avdelningskontor i Malaga.

Alla våra nyheter

Medicinska Riksstämman 2013

Vi stiller på Medicinska Riksstämman i Stockholm i desember og håper å møte kjente og ukjente der.

Takk for en fin sommer!

Sommervikarene er inne i sin siste arbeidsuke for i sommer og vi takker gjengen for god innsats.

”Tar miljøet på alvor”

Vi har blitt miljøfyrtårn sertifisert!

Les utklippet fra GD her.

”Skal gi sykehus vikaroverleger”

Vi har i dag fått litt publisitet i GD rundt vår inngåtte avtale med HINAS.

Les utklippet fra GD her.

 

Julebord 2012

Vi er tilbake på kontoret etter en fin julebordtur i Berlin. Vi ønsker alle en god jul og et godt nytt år!

”Nöjda norrmän fick hyrläkare på kroken”

I dag ligger det en artikkel om oss fra Läkarstämman på Dagens Medicin. Litt delte meninger om messa, men vi er fornøyd og gir tommel opp.

Intervjuet i Dagens Medicin finner du her.