Medicinska Riksstämman 2013
Vi stiller på Medicinska Riksstämman i Stockholm i desember og håper å møte kjente og ukjente der.
Helsebemanning AS är ett norskägt företag med huvudkontor i Lillehammer och avdelningskontor i Malaga.
Vi stiller på Medicinska Riksstämman i Stockholm i desember og håper å møte kjente og ukjente der.
Sommervikarene er inne i sin siste arbeidsuke for i sommer og vi takker gjengen for god innsats.
Vi har i dag fått litt publisitet i GD rundt vår inngåtte avtale med HINAS.
Les utklippet fra GD her.
Vi er tilbake på kontoret etter en fin julebordtur i Berlin. Vi ønsker alle en god jul og et godt nytt år!
I dag ligger det en artikkel om oss fra Läkarstämman på Dagens Medicin. Litt delte meninger om messa, men vi er fornøyd og gir tommel opp.
Intervjuet i Dagens Medicin finner du her.